niedziela, 4 listopada 2012

Skalpel - Ewa Chodakowska

Moje pierwsze wrażenia ...

No bez jaj! Nie myślałam, że będzie aż tak ciężko. Za pierwszym razem, każdy skrawek mojego ciała wołał mnie o pomoc. Coś w tym stylu - BŁAGAM PRZESTAŃ, TO BOLI, CHCE JEŚĆ, NIE KATUJ MNIE!
Płakać się chciało, dwa miesiące przerwy, a tu spadek formy do zera. Czuje się jak mamut, wielka ogromna masa próbuje robić jakieś ćwiczenia w nieskoordynowanych ruchach. 

Całe szczęście, że zaczęłam ćwiczyć z Ewą od najłatwiejszego zestawu ćwiczeń. Początkowo zastanawiałam się nad killerem, albo turbo spalaniem. Chyba bym wryła się twarzą w podłogę niż zrobiła wszystkie ćwiczenia. Wystarczająco trudny jest dla mnie skalpel.

Ćwiczenia wg. mnie są bardzo dobre. Niektórych wygibasów nigdzie indziej nie widziałam. Mimo iż po samym obejrzeniu filmiku ćwiczenia mogą wydawać się proste, w rzeczywistości wcale takie nie są. W tej chwili nie jestem w stanie zrobić całości bez jakiś krótkich przerw. I też muszę się przyznać, że niektórych ćwiczeń nie umiem wykonać w całości. Jeszcze u mnie nie ma endorfin raczej zmaganie z własnym niedoskonałym ciałem. Zobaczymy co będzie potem. Zdjęcia mojego brzucha "przed" mam, więc dokumentację prowadzę :)









8 komentarzy:

  1. hej, też próbuję ćwiczyć z Ewą i nie wyrabiam ze wszystkimi ćwiczeniami.Mam nadzieję że później będzie lepiej i tobie też życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mnie największe wrażenie robi jak do cholerki ona robi te podpory ręką leżąc na boku i jeszcze podnosi nogę :D Asymetria czy jakoś tak :P

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo spodobala mi sie ta plytka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja po tygodniu przerwy pierwsze kilka dni zdychalam :) ale na szczescie szybko wszystko wrocilo do normy :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. musze sobie kupic plyte - wszyscy pisza o tych cwiczeniach a wstyd sie przyznac ze nigdy nie probowalam z nia cwiczyc...

    OdpowiedzUsuń
  6. W sieci ruszyła akcja w której chcemy podziękować Ewie za jej pomoc w dążeniach do perfekcyjnej figury. Na stronie www.wyrazto.pl możecie oddawać swoje głosy. Nasz billboard aktualnie znajduje się na 7 pozycji. Wspólnie może uda nam się osiągnąć zamierzony cel. Pozdrawiam i dziękuję za głosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :) Mam podobne odczucia jak autorka wpisu....
    Czułam się wczoraj jak bezkształtna masa, nie sądziłam, że moje ciało może odmówić współpracy.
    Padłam po 20 minutach a i tak czuję dziś mięśnie, które pracowały....
    nie dam się! Postaram się cwiczyć dalej.... tyle, ile dam radę....

    OdpowiedzUsuń
  8. Przejrzałam Twój blog jest bardzo ciekawy! Fajnie, w prosty sposób wszystko opisujesz. Czekam na więcej :0

    OdpowiedzUsuń