niedziela, 10 marca 2013

Zmian ciąg dalszy :)

Postanowiłam kontrolować zjadane posiłki poprzez zapisywanie ich w przeznaczonym do tego notesiku. Ale szybko doszłam do wniosku, że jako totalny wzrokowiec, o wiele lepiej na mnie działa robienie zdjęć ( i o wiele szybciej, ponieważ zdjęcia robię z telefonu, a te trafią automatycznie na google+ ) Tak więc mogę robić sobie takie kolarze dzienne, tygodniowe z tym co zjadłam : D Zero przekłamania, jak zjem ciacho też pokażę :P

Doszłam ogólnie do wniosku, że chyba jem za dużo. Tak więc, postarałam się poszukać jakiś skomponowanych diet tygodniowych, dziennych -  aby mieć większy pogląd na sprawę. Trafiłam, na wg. mnie parę interesujących stron np. strona, gdzie darmowo przez miesiąc, można korzystać z ułożonego jadłospisublog o tym jak schudnąć, w którym autorka rozpisuje dokładnie swoje menu i rezultaty diety.

Poniżej wklejam zdjęcia tego co dziś strawiłam :) Tylko trzy posiłki, ponieważ późno wstałam (w końcu sobota :P)

Oczywiście dieta nie obejdzie się bez ćwiczeń. Moim faworytem jest obecnie Julian Michaels i jej ćwiczenia cardio. Mega ostra jazda!!! Za pierwszym razem dotarłam do 20 min dziś zrobiłam całość :) To są te rodzaje ćwiczeń, po których człowiek jest cały mokry - dosłownie.


Niestety w Polsce coraz więcej jest otyłych dzieci. Sama taka byłam i wiem, z czym to się wiąże. Tylko, że ja nie siedziałam przed komputerem jak to się dzieje obecnie i uwielbiałam wf :)
Tutaj artykuł o najnowszych badaniach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz